Ah! 

Lauantaina sain nauttia ensimmäisestä vapaapäivästä. Ja tänään sitten toisesta.

Ensimmäinen työpäiväni oli tiistaina. Työpaikalla minut otettiin hyvin vastaan niin henkilökunnan kuin asukkaidenkin puolesta. Minulla kävi hyvä tuuri, kun heti työvuoroni alkaessa pääsin osaston kokoukseen, jossa sain paljon hyödyllistä tietoa osaston tavoista ja toimista. Pääsin mielestäni nopeasti työhön mukaan, koska asiat ovat lähes samanlaisia kuin työpaikallani Suomessa. Työkuvaan kuuluu paljon perushoitotyötä sekä vuorovaikutusta asukkaiden kanssa. Suurin ero minkä olen huomannut, on varmaankin se, että täällä kaikki ruuat tehdään/lämmitetään itse. Tietenkin tämä on työpaikkakohtaista, ja varmaankin Suomessakin tehdään näin joissain paikoissa, mutta minulle tämä tuli uutena.

 

Normaalisti teen yhdeksän tunnin työpäiviä, joten saan hyvin tunteja säästön Suomessa käyntiä varten.

 

Pöytätennistreenit ovat lähteneet hyvin pyörimään! Seura järjestää treenejä monille ryhmille monta kertaa päivässä. Ryhmässä jossa minä harjoittelen, on pelaajia n. 20. Ryhmä on minulle sopiva, koska siinä pelaa minua parempia pelaajia, mutta myös vähän minua heikompia. Meitä käy sparraamassa myös pari elävää legendaa; Jan-Ove Waldner sekä Mikael Appelgren. Myös muita Spårvägenin liigapelaajia on sparraamassa.

 

Nyt on myös kuntosalijäsenyys hommattu! Kuntosali Friskis&Svettis on laajakuntosaliketju ympäri Eurooppaa. Sali jossa minä harjoittelen on lyhyen kävelymatkan päässä kämpiltäni.

 

Lähden keskiviikkona iltalaivalla töiden jälkeen Suomeen ja viivyn siellä reilun viikon. Reissun syynä on Henkilökohtaiset SM-kilpailut jotka pelataan 1.-2.3. Seinäjoella, sekä Juniori SM-kilpailut 8.-9.3 Helsingissä.

 

Loppuun viel muutama kuva:

 

image-normal.jpgimage-normal.jpgimage-normal.jpg